Εξακολουθούν τα Διαφημιστικά Δώρα να είναι Αποτελεσματικά το 2019;

diafhmistika-dora

Ζούμε στην εποχή των διαφημίσεων στην Google και στο Facebook και κάθε είδους digital marketing. Λογικά λοιπόν, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αναρωτιούνται κατά πόσο υπάρχει περιθώριο και αποτελεσματικότητα σε ποιό παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης όπως τα διαφημιστικά στυλό, οι διαφημιστικοί αναπτήρες, τα διαφημιστικά μπρελόκ, κ.α. Το Advertising Specialty Institute (ASI) που ιδρύθηκε το 1950 διεξήγαγε μία έρευνα […]

Διαφημιστικά Δώρα: Πως μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας

Διαφημιστικα Δωρα - branding

Εάν ψάχνετε για έναν νέο τρόπο να αρχίσει το κοινό να μαθαίνει την επιχείρησή σας, τα διαφημιστικά δώρα μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε στην αγορά. Στη σημερινή αγορά, το branding είναι το Α και το Ω του marketing και τα προωθητικά δώρα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το ενισχύσετε. Ένα από […]

Διαφημιστικά Στυλό: Η Σταθερή Αξία στα Διαφημιστικά Δώρα

Αργά η γρήγορα οι περισσότερες επιχειρήσεις καλούνται να επιλέξουν το ιδανικό διαφημιστικό δώρο για τους πελάτες και συνεργάτες τους. Η σωστή επιλογή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες αλλά κυρίως έχει να κάνει με το κοινό στο οποίο απευθύνονται και την ταυτότητα της επιχείρησης. Τα είδη γραφείου είναι μία συνηθισμένη και ασφαλής επιλογή και ιδιαίτερα η χρησιμότητα […]

Τα Διαφημιστικά Δώρα και η Ψυχολογία των Χρωμάτων

Διαφημιστικά Στυλό

Στην Promoplus έχουμε συλλέξει μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το μήνυμα που περνάει κάθε διαφημιστικό δώρο ανάλογα με το χρώμα του και το πόσο σημαντική μπορεί να είναι η επιλογή χρώματος όταν κάνετε επιχειρηματικά δώρα σε πελάτες και συνεργάτες. Τα Χρώματα Έχουν Μεγαλύτερο Αντίκτυπο Από Ότι Φανταζόμαστε Αν και συχνά δεν το συνειδητοποιούμε, τα […]

Διαφημιστικά Δώρα και Αύξηση Πωλήσεων: Μία σχέση που κρατάει χρόνια!

διαφημιστικα-promoplus

Όσοι από εσάς έχετε εμπλακεί στη διαδικασία του να προσφέρετε διαφημιστικά δώρα, έχετε ήδη γνώση ότι αυτά μπορούν να αυξήσουν άμεσα τις πωλήσεις σας. Κατά την επιλογή του διαφημιστικού δώρου πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό τους πελάτες σας. Οι πελάτες ή οι δυνητικοί πελάτες που θα πάρουν το δώρο σας θα αγοράσουν περισσότερα και […]

Έρευνα του ASI: Τί είδους Διαφημιστικά Δώρα θέλουν οι Επιχειρήσεις;

Το Ινστιτούτο Εξειδικευμένης Διαφήμισης (ASI) δημοσίευσε πρόφατα μία έρευνα η οποία αναζητούσε στοιχεία για το ποιά διαφημιστικά δώρα προτιμούν οι επιχειρήσεις, βάσει ποιών κριτηρίων τα επιλέγουν και πώς τα χρησιμοποιούν. Μία από τις πρώτες ερωτήσεις της έρευνας αφορούσε το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η τιμή στην αγορά του διαφημιστικού δώρου. Περισσότεροι από το 50% των […]

Τα Διαφημιστικά Δώρα και η Δύναμη του Υποσυνείδητου

Στην καθημερινότητά μας οι τεχνικές επιρροής του υποσυνείδητου είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο διαφήμισης, ειδικά εάν λάβουμε υπόψιν μας ότι το υποσυνείδητο καλύπτει το 90% της νοητικής μας δύναμης έναντι του μόλις 10% που χρησιμοποιούμε στις καθημερινές μας δραστηριότητες. Από την εποχή που οι διαφημιστές ανακάλυψαν ότι οι υποσυνείδητες εικόνες και τα μηνύματα διαφήμισης για […]

6 Ιδέες για το Τέλειο Διαφημιστικό Δώρο!

Τα Διαφημιστικά Δώρα έχουν την ικανότητα να κάνουν τους πελάτες σας χαρούμενους γιατί τους δείχνετε ότι νοιάζεστε για αυτούς και τη συνεργασία σας. Βοηθούν στο να μεταφέρουν το μήνυμα της εταιρείας σας και ότι αυτή αντιπροσωπεύει, είτε αυτό είναι η δημιουργία, η διασκέδαση, η παραγωγικότητα, κλπ. Σίγουρα όλοι μας έχουμε διαφημιστικά δώρα που μας έδωσε […]

«Γράψτε» άνοδο στις πωλήσεις σας με διαφημιστικά στυλό!

«Να σημειώσω τα ψώνια του σούπερ μάρκετ για να μην τα ξεχάσω» «Βγάλτε μια κόλλα χαρτί, θα γράψετε τεστ!» «Εσπρέσο μέτριο και έναν ελληνικό γλυκό…Έφτασε!» Τι είναι αυτό που θα «εγγράψει» στη μνήμη του καταναλωτικού κοινού το σήμα και το λογότυπο της επιχείρησής σας; Σίγουρα κάτι εύχρηστο και απαραίτητο σε καθημερινή βάση, που χρησιμοποιείται από […]

Διαφημιστικοί Αναπτήρες

Τα Διαφημιστικά Δώρα αποτελούν την πλέον δημοφιλή διαδικασία προώθησης, η οποία κινεί τα νήματα της διαφήμισης, στην ευρύτερη εμπορική κοινότητα, εδώ και πολλά χρόνια. Δικαίως βέβαια, αφού έχει αποδειχτεί ότι είναι η πρωταρχική μέριμνα όλων των ανθρώπων, όταν θέλουν να κάνουν γνωστή την δουλειά τους, στο ευρύ κοινό, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ένα πολύ […]