Διαφημιστικά Στυλό: Η Σταθερή Αξία στα Διαφημιστικά Δώρα

Αργά η γρήγορα οι περισσότερες επιχειρήσεις καλούνται να επιλέξουν το ιδανικό διαφημιστικό δώρο για τους πελάτες και συνεργάτες τους. Η σωστή επιλογή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες αλλά κυρίως έχει να κάνει με το κοινό στο οποίο απευθύνονται και την ταυτότητα της επιχείρησης. Τα είδη γραφείου είναι μία συνηθισμένη και ασφαλής επιλογή και ιδιαίτερα η χρησιμότητα και το χαμηλό κόστος των διαφημιστικών στυλό τα καθιστούν ιδανική επιλογή. Οι παρακάτω συμβουλές μπορούν να βοηθήσουν στην επιλογή των κατάλληλων διαφημιστικών στυλό:

 

  1. Η επιλογή μάρκας στυλό/μοντέλου
    Με μία γρήγορη αναζήτηση, μπορείτε να βρείτε δεκάδες διαφορετικές προτάσεις για στυλό κάθε είδους. Υπάρχουν πραγματικά πολλά σχέδια και ποιότητες που ανταποκρίνονται σε κάθε είδους διαφημιστική καμπάνια. Ανάλογα με το budget που διαθέτετε μπορείτε να επενδύσετε στην ποιότητα ενός διαφημιστικού στυλό BIC το οποίο έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και θα επικοινωνεί το μήνυμα και το λογότυπο της επιχείρησής σας για πολλά χρόνια. Μία συχνή επιλογή τα τελευταία χρόνια είναι η δημιουργία σετ στυλό είτε για χρήση από μαθητές είτε για κοινό με καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα. Φυσικά, οι επιχειρήσεις με χαμηλότερο budget συνήθως επιλέγουν να παραγγείλουν ένα συγκεκριμένο μοντέλο διαφημιστικού στυλό ώστε να πετύχουν χαμηλότερες τιμές χονδρικής. Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσετε είναι να δείτε αναλυτικά τον κατάλογο των διαφημιστικών στυλό μας παίρνοντας ιδέες για σχέδια και χρώματα.
  2. Εκτυπώστε και χαράξτε το μήνυμά σας
    Η προσωποποίηση του διαφημιστικού δώρου είναι ίσως το πιό σημαντικό βήμα. Οι περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν απλά να τυπώσουν το λογότυπό τους, και για τις πιό γνωστές και επώνυμες αυτή είναι μία γενικότερα αποδεκτή τακτική η οποία μπορεί να ενισχύσει την ήδη υπάρχουσα αναγνωρισιμότητά τους. Οι μικρότερες εταιρείες έχουν το κίνητρο να είναι πιο δημιουργικές και να προσθέτουν ένα μικρό προσωποποιημένο μήνημα, ή μότο προς τον παραλήπτη του στυλο.
  3. Διανομή του Διαφημιστικού Στυλό.
    Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό των προσωποποιημένων διαφημιστικών στυλο είναι η ευελιξία των επιλογών που προσφέρουν. Μπορούν να δωθούν στους υπαλλήλους ή τους συνεργάτες σαν ένδειξη σεβασμού και εκτίμησης, στους πιστούς πελάτες σαν ανταμοιβή της εμπιστοσύνης τους ή σε ανθρώπους που πιθανόν να γίνουν πελάτες στο μέλλον. Το σημαντικό στην περίπτωση αυτή δεν είναι το ίδιο το στυλό, αλλά η κίνηση της επιχείρησης να δείξει ότι ενδιαφέρεται για το κοινό της χωρίς να περιμένει κάτι σε αντάλλαγμα από αυτό.
  4. Ζητήστε feedback από τους πελάτες σας.
    Η στιγμή που δίνετε το διαφημιστικό στυλό ως δώρο, δεν πρέπει να είναι και το τέλος της συγκεκριμένης διαφημιστικής καμπάνιας. Για την ακρίβεια, θα έπρεπε να είναι η αρχή μίας μακροχρόνιας σχέσης που θα αποδίδει καρπούς για πολύ καιρό στο μέλλον. Ένας έξυπνος τρόπος που χρησιμοποιούν οι υπέυθυνοι marketing τον τελευταίο καιρό είναι να συνδεθούν με τους πελάτες τους στα κοινωνικά δίκτυα και να τους ζητήσουν να τους στείλουν φωτογραφίες από τα σχέδια που έκαναν με το στυλό που τους χαρίστηκε ή να τους ζητήσουν τη γνώμη τους για το δώρο που πήραν και πώς θα μπορούσε αυτό να γίνει καλύτερο.

 

Η πολυετής εμπειρία της Promoplus στο χώρο του διαφημιστικού δώρου/στυλό σίγουρα θα σας φανεί πολύτιμη. Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση για την προώθηση της επιχείρησής σας.

Sharing is caring!