Διαφημιστικά Δώρα και Αύξηση Πωλήσεων: Μία σχέση που κρατάει χρόνια!

διαφημιστικα-promoplus

Όσοι από εσάς έχετε εμπλακεί στη διαδικασία του να προσφέρετε διαφημιστικά δώρα, έχετε ήδη γνώση ότι αυτά μπορούν να αυξήσουν άμεσα τις πωλήσεις σας.
Κατά την επιλογή του διαφημιστικού δώρου πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό τους πελάτες σας. Οι πελάτες ή οι δυνητικοί πελάτες που θα πάρουν το δώρο σας θα αγοράσουν περισσότερα και έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιστρέψουν για να αγοράσουν ξανά από εσάς.

Ο γνωστός καθηγητής ψυχολογίας και γκουρού του marketing Robert Cialdini, σε πρόσφατο άρθρο του σχετικά με τους 6 τρόπους της πειθούς αναφέρεται στην αρχή της ανταποδοτικότητας: Σε πολλές κοινωνικές καταστάσεις, επιστρέφουμε πίσω αυτό που εισπράξαμε από τους άλλους. Όταν δίνεις κάτι πρώτος δημιουργείς στον αποδέκτη το συναίσθημα της δέσμευσης το οποίο με κάποιον τρόπο πρέπει να ικανοποιήσει.

Τα διαφημιστικά δώρα αντανακλούν την επιχείρησή σας.

Ένα διαφημιστικό δώρο πρέπει να εκφράζει τη φιλοσοφία της επιχείρησής σας, τις αξίες της και να αντανακλά τις δραστηριότητές της. Ο παραλήπτης υποσυνείδητα θα το συνδέσει με την εταιρεία σας. Ένα ποιοτικό διαφημιστικό δώρο όπως ένα διαφημιστικό μπλουζάκι αντανακλά την ποιότητα των προιόντων και των υπηρεσιών σας. Ένα οικολογικό δώρο θα αναδείξει την εταιρική σας ευθύνη απέναντι στο περιβάλλον και τους ανθρώπους. Ένα χρήσιμο δώρο όπως ένα διαφημιστικό στυλό θα συνδέσει την εταιρεία σας με την καθημερινότητα του παραλήπτη μέ έναν πολύ θετικό τρόπο.

Διαφημιστικά δώρα καθ’όλη τη διάρκεια του έτους.

Στην Promoplus παρατηρούμε ότι οι τάσεις στα διαφημιστικά και επιχειρηματικά δώρα αλλάζουν συνεχώς. Παλιότερα, η περίοδος των Χριστουγέννων ήταν συνήθως αυτή όπου οι εταιρείες επέλεγαν να προσφέρουν κάποιο διαφημιστικό δώρο στους πελάτες και στους συνεργάτες τους. Σήμερα όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες ανακαλύπτουν ότι η προσφορά διαφημιστικών δώρων κατα τη διάρκεια του έτους έχει πολλά πλεονεκτήματα.

Διαφημιστικά δώρα που καλλιεργούν την σχέση με τους εταιρικούς συνεργάτες.

Το πιθανότερο είναι ότι οι συνεργάτες της επιχείρησης σας αποτελούν ένα πολύ σημαντικό μέρος της. Με μία μικρή επένδυση όπως ένα διαφημιστικό δώρο μπορείτε εύκολα να δυναμώσετε τη σχέση αυτή καθώς εκτός που τους δείχνετε τον σεβασμό και την εκτίμησή σας του προσφέρετε και κάτι χρήσιμο.

Μπορείτε να προσφέρετε τα δώρα:
Πριν αγοράσουν, ώστε να τους δώσετε ένα επιπλέον κίνητρο να γίνουν πελάτες σας.
Μαζί με την αγορά. Συχνά τα διαφημιστικά δώρα είναι πιό ελκυστικά ακόμα και από την έκπτωση!
Μετά την αγορά. Ιδιαίτερα εάν δραστηριοποιείστε στις online πωλήσεις, μπορείτε να στείλετε το δώρο μαζί με το δέμα.
– Εάν γνωρίζετε την ημερομηνία γέννησης των πελατών σας μπορείτε να τους στείλετε δώρο για τα γεννέθλιά τους. Τα προσωποποιημένα δώρα είναι συχνά τα πιό εντυπωσιακά και αυξάνουν στο μέγιστο την εκτίμηση του πελάτη προς την εταιρεία σας.

Sharing is caring!